بتن چیست ؟ اجزا، انواع و کاربردها به زبان ساده فرادرس مجله‌

بتن چیست ؟ اجزا، انواع و کاربردها به زبان ساده فرادرس مجله‌

سد، سازه‌ای است که برای ذخیره آب و تولید برق مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل، استحکام بالای بتن برای این شرایط بسیار مناسب خواهد بود. «خاکستر بادی» به عنوان یک افزودنی معدنی در ترکیب بتن مورد استفاده قرار می‌گیرد. نوع C خاکستر بادی مقدار زیادی کلسیم و خواصی مشابه با سیمان و پوزولان دارد. از طرف دیگر، نوع F خاکستر بادی دارای کلسیم کمتری بوده و خواص آن تنها مشابه با پوزولان است.

تونل‌های شهری و آبی که در آنها مسافت طولانی انتقال بتن معمولی و حفظ کیفیت و تراکم آن از مشکلات مهم اجرایی است. خانه های بتنی از نظر انرژی، مقاومت در برابر بادهای شدید و ضد نویز بودن بهتر از بسیاری از خانه های دیگر هستند و بتن بسیار بهتر از چوب و فولاد به کاهش نویز کمک می کند. استفاده از بتن در میزهای ناهارخوری مخصوص فضای باز به دلیل مقاومت این ماده در شرایط آب و هوایی مختلف انتخاب مناسبی خواهد بود. بتن در ساخت وسایل و لوازم داخلی منزل از جمله کانترتاپ ها، سینک ها و میزهای ناهارخوری نیز کاربرد دارد و به دنبال دوام طولانی آن ها با مراقبت صحیح به کاهش هر چه بیشتر هزینه های مجدد کمک می کند. بتن به قدری استحکام دارد که می تواند عبور و مرور کامیون های سنگین و حتی جت ها را دوام بیاورد و در مقایسه با آسفالت کمتر تغییر شکل می قالب بتن دهد.

معمولا سنگ‌دانه‌ها حدود سه‌چهارم از وزن بتن را تشکیل می‌دهند و اغلب برای تغییر خواص بتن به آن افزودنی‌هایی را به‌صورت مایع یا پودر اضافه می‌کنند. بتن ها از ترکیب خمیر سیمانی با سنگدانه های ریز و درشت تشکیل می شوند که بسته به نوع ساخت و ساز اندازه سنگدانه ها می تواند متفاوت باشد. ذراتی که روی الک ۴.۷۵ میلی متر بمانند، ماسه و ذراتی که از این الک رد شوند، شن نامیده می شوند. خمیر سیمانی نیز که همان ترکیب آب و سیمان است، باید با نسبت مناسبی با سنگدانه ها مخلوط شود تا سازه ما مقاومت مورد انتظار را داشته باشد.

  • سنگدانه‌ها باید پیوند محکمی با خمیر سیمانی سفت شده برقرار کنند.
  • در این نوع بتن به جای سیمان از پلیمر استفاده شده و ذرات سنگدانه با استفاده از پلیمر به بکدیگر می چسبند.
  • برای اطلاع از قیمت هالوکور و تیرچه پیش تنیده و خرید این محصولات میتوانید از بخش محصولات سایت دیدن کنید.
  • این نوع بتن مقاومت ساختاری بتن را افزایش می‌دهند که از مزایای آن محسوب می شود.
  • استفاده از این نوع بتن سبک در سازه علاوه بر کاهش بار مرده سازه موجب کاهش هزینه‌های کلی و مربوط به فونداسیون می‌شود.

همچنین رانسام ( E. L . Ransome ) در دهه ۱۸۷۰ در شهر سانفرانسیسکو از بتن مسلح استفاده نمود. وی در سال ۱۸۸۴ استفاده از میلگردهای آجدار را به منظور چسبندگی بهتر میلگرد با بتن به نام خود ثبت نمود. وی در طی سال های ۱۸۹۱-۱۸۸۹ ساختمان موزه دو طبقه ای را از بتن مسلح ساخت.

وزن مخصوص بتن ساده بین ۲۲۰۰ تا ۲۵۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب بوده و مقاومتی بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع دارد. بتن مخلوطی از آب، سنگدانه و سیمان است که در زندگی شهری کاربردهای فراوانی دارد. بتن به دلیل استحکام و دوام فوق العاده اش – که دو ویژگی مورد نیاز برای ساخت آب گذرها و فاضلاب ها محسوب می شود – در کاربردهای زیر زمینی و ساخت فاضلاب ها جایگاه خاصی دارد. بتن مسلح یا آرمه نوعی از بتن است که برای افزایش استحکام از میلگرد های فلزی در داخل آن استفاده می‌شود.

مواد سازنده راکت تنیس در قسمت‌های مختلف آن

در صورت استفاده از دانه بندی هایی که منجر به ساخته شدن بتن‌ کم سیمان می‌شود، اگر مخلوط خیلی خشک باشد نوع اول جدایی دانه‌ها پدید می‌آید. دلیل اولیه جدایی را با انتخاب دانه‌ بندی مناسب و دقت در حمل مخلوط می‌توان کنترل کرد. در این نوع از بتن‌‌، آرماتورها پیش از بارگذاری، کشیده می‌شوند، این کار سبب قوی‌تر شدن مقطع جهت تحمل نیروهای کششی می‌شود. به دلیل وجود خلل و فرج زیاد در این بتن، آب به آسانی از آن عبور می‌کند. نوعی بتن‌ است که نیازی به لرزاندن نداشته و به آسانی در قالب با وزن خود، جاری می‌شود.

مقاومت بتن چیست و چه اهمیتی دارد؟

همچنین لازم است دمای بتن را در طی فرآیند عمل آوری آن کنترل کرد. کشف سیمان، همان چیزی است که ماهیت آنچه اکنون بتن می‌نامیم را تغییر داده است! دگردیسی یا تغییر شکل در ماده‌ای که براساس آن تمدن‌ها شکل گرفتند، همان چیزی است که اولین بار رومی‌ها را در اوایل قرن اول مجذوب خود کرد.

چگونه آب و هوا بر کیفیت بتن تاثیر می‌گذارد؟

بتن آماده با ارزش ترین ماده ساختمانی است که در کارخانه سیمان توسط دستگاههای پیشرفته ای با نام بچینگ بر اساس مشخصات استاندارد مورد نیاز تولید می شود. ترکیبات بتن آماده به نسبت مورد نظر در کارخانه با هم مخلوط می شوند و سپس، بتن مخلوط آماده از طریق کامیون های میکسر بتن به محل کار منتقل می شود. سیمان پرتلند رایج ترین سیمانی است که در ساخت بتن آماده استفاده می شود.

در این وضعیت، بخش بالایی تیر تحت فشار و بخش پایینی تحت کشش قرار می‌گیرد. ایجاد ترک در تیرهای متشکل از بتن معمولی می‌تواند باعث رخ دادن شکست ناگهانی شود. این نوع بتن درواقع ساده‌ترین و درعین‌حال پرکاربردترین نوع بتن آماده است که از مواد ساده و اصلی بتن ساخته می‌شود.

web3 چیست ؟ آشنایی با پروژه های وب ۳ و ارزهای دیجیتال آن ابرآراز

web3 چیست ؟ آشنایی با پروژه های وب ۳ و ارزهای دیجیتال آن ابرآراز

به لطف پیشرفت زبان‌های برنامه‌نویسی مانند جاوا اسکریپت، HTML5، CSS3 و …، اینترنت بسیار تعاملی‌تر از قبل شد. زمانی که از وب نسل 1 سخن می‌گوییم، در حال اشاره به دهه 90 تا سال 2004 میلادی هستیم. این نسل از وب که با‌ عنوان وب استاتیک نیز شناخته می‌شود، تفاوتی فاحش با اینترنت امروزی داشت. از کندی سرعت گرفته تا دایل آپ و قطع شدن دسترسی افراد خانه به تلفن، همه و همه از مشکلات اساسی این نسل از وب بودند.

  • وب ۳ از الگوریتم‌های مخصوص برای تقلید نوع یادگیری انسان استفاده می‌کند و سپس به‌مرور دقت آن را بالا می‌برد.
  • واژه اینترنت (Internet) مخفف عبارت Interconnected Network است و به شبکه‌ای گفته می‌شود که امکان اتصال رایانه‌های سراسر دنیا و انتقال اطلاعات در میان آنها را فراهم می‌آورد.
  • در وب 3 (web 3.0) شخصیت واقعی شما با شخصیتی که در اینترنت دارید کملا متفاوت خواهد بود صفحاتی که میبینید ، محتوایی که دانلود میکنید و خرید هایی که انجام میدید.
  • کد هش رشته ای از اعداد و حروف است که به صورت تصادفی در کنار یکدیگر قرار می گیرند و هیچ دو کد هشی مشابه هم نیستند، به همین دلیل نمی توان آنها را هک کرد.

داده های یک کاربر را می توان توسط واسطه ذخیره و مدیریت کرد که قدرت آنها را بر آنها افزایش می دهد. ویژگی اصلی و مهم این موضوع که در آن کنفرانس آنها بحث می کردند آن بود که “مشتریان، کسب و کار شما را خودشان می سازند”. آنها همچنین بحث کردند که فعالیت های کاربران برای تولید مطالب (به شکل ایده، متن، ویدئو یا عکس)، می تواند ارزشمند باشد. O’Reilly و Battelle، وب 2.0 را از آنچه که آنها وب 1.0 می نامیدند جدا کردند. آنها وب 1.0 را مدل های تجارت Netscape و دایره المعارف آنلاین Britannica نامیدند. جدای از اینکه وب دو از نظر کیفی متفاوت از تکنولوژی های گذشته آن است یا نه، موضوعی می باشد که توسط مخترع شبکه جهانی وب “تیم برنرز-لی” به چالش کشیده شده است.

ارز دیجیتال وب 3.0 و بلاکچین

به همین ترتیب، نسل سوم وب متمرکز بر خارج‌کردن قدرت از دست غول‌های تکنولوژی و ارائه آن به کاربران عادی است. وب ۳ متمرکز بر اکوسیستمی از فناوری‌هایی است که غیرمتمرکز، تعامل‌پذیر و بی‌نیاز از عامل اعتماد و مجوز هستند. به عبارت دیگر، شرکت‌های بزرگ فناوری مثل متا و دیگر کمپانی‌ها نمی‌توانند به راحتی از اطلاعات شخصی کاربران به منظور منافع خود استفاده کنند یا آن‌ها را کنترل کنند. ارتباط وب ۳.۰ با فناوری بلاکچین باعث ایجاد تغییرات اساسی در حوزه حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌ها می‌شود. اگر به دنبال مفهوم دقیق‌تر از بلاکچین هستید به مقاله بلاکچین چیست؟، مراجعه فرمایید.

مهمترین ویژگی‌های وب ۳ چیست؟

این مدل جدید، یک نسخه با قابلیت خواندن، نوشتن و مالکیت از وب را ارائه می‌دهد، که در آن کاربران دارای سهم مالی و کنترل بیشتر بر جوامع وب هستند. وب 3 مفهوم نسل بعدی وب است که در آن اکثر کاربران از طریق یک شبکه غیرمتمرکز به هم متصل می‌شوند و به داده‌های خود دسترسی خواهند داشت. این مقاله در مورد فناوری‌هایی که پیش بینی می‌شود در سال های آینده پیشرفت و تغییر کنند به ما آموزش داد. سیستم‌های هوشمند، وب معنایی، تمرکززدایی، متاورس، دارایی‌های دیجیتال و سایر فناوری های نوظهور، همگی بخشی از وب 3 خواهند بود.

باور کنید یا نه، اینترنت برای هدفی کاملاً متفاوت از تماشای ویدیوهای گربه، خرید و خواندن میم ها ایجاد شده است.همانطور که امروز از آن استفاده می کنیم. هر نسل از شبکه‌های مخابراتی مطابق توان عملیاتی، میزان تأخیر، سرعت آپلود و دانلود و مسائلی از این قبیل معرفی می‌شوند. صد البته که هر نسل جدید بر اساس پیشرفت و توسعه‌ی نسل قبلی، شکل می‌گیرد. در کل، در زمان نسل اول، اصلا تکنولوژی وایرلس Wireless Technology معنایی نداشت، تا اینکه در نسل دوم با تغییر شبکه‌های بی‌سیم آنالوگ به دیجیتال، شکل گرفت.

وبینه نرم افزار تحت وب چیست و چرا

وبینه نرم افزار تحت وب چیست و چرا

در موردِ این گواهی پیشتر و در همین مقاله توضیحات مفصلی ارائه شده است. هاست نشان دهنده شرکتی است که سرورهای زیادی را سازماندهی می‌کند و وب سایت شما با قیمت مشخص شده، به سروری که مالکیتش را برعهده دارد، اضافه می‌کند. تفاوتی هاست و سرور در این است که هاست دستگاهی (یا کامپیوتری) است که به شبکه متصل می‌شود و سرور هم یک دستگاه سخت افزاری یا نرم افزاری است که به سایر دستگاه‌ها و برنامه‌های موجود در شبکه خدمات ارائه می‌کند. هاست مدیریت شده به‌عنوان یک نوع فرعی از شیوه‌های میزبانی در نظر گرفته می‌شود، چرا که اکثر بسته‌های هاست احتمالا تحت مدیریت در اختیار مشتری قرار می‌گیرند. با هاست مدیریت شده، ارائه دهنده به مدیریت روزانه سیستم‌عامل، سخت افزار و برنامه‌های کاربردی استاندارد می‌پردازد.

  • به عبارت ساده‌تر، تمام وب سایت‌های موجود در اینترنت روی یک سرور و در جایی از جهان قرار دارند.
  • با بلاک چین دیگر هیچ نظارتی بر روی وب نخواهد بود و خود مردم هستند که آن را کنترل می‌کنند.
  • بلاگ پست به شما اجازه می‌دهد تا در کلمات کلیدی مشخص در موتور جستجوی گوگل رتبه بگیرید.
  • لازم به ذکر است که در این فرآیند از پروتکل های TCP/IP به منظور افزایش امنیت و تضمین ارسال داده‌ها استفاده می‌شود.
  • بسیاری از مردم از اینترنت به عنوان منبع اصلی آگاهی از اطلاعات استفاده می کنند و از طریق رسانه های اجتماعی و به اشتراک گذاری محتوا به ایجاد و رشد اکوسیستم اجتماعی خود کمک می کند.

امکان حذف و یا سانسور بخش خاصی از اطلاعات توسط هیچ کس وجود ندارد. در تکنولوژی بلاک چین بسیاری از ویژگی ها و قابلیت هایی که در وب 3 به دنبال آنها هستیم قابل مشاهده است. وب 3.0 در واقع با به کاربردن هوش مصنوعی، گرافیک سه بعدی، بلاک چین، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی قرار است اینترنت را به یک فناوری مستقل تر(بدون واسطه)، آزادتر و هوشمندتر بدل کند.

برای ساخت یک وبسایت به کدام یک نیاز است؟ نام دامنه یا میزبان وب؟

از آن زمان به بعد، به دلیل رشد سریع تعداد کاربران وب، اینترنت به عنوان یک رسانه جامع، برای دسترسی به اخبار، موسیقی، ویدیو، کتاب و محتواهای آموزشی نیز مورد استفاده قرار گرفت. امروزه، اینترنت به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات، به شدت در جهت توسعه و پیشرفت جوامع و اقتصاد جهانی مؤثر است. وب اپلیکیشن یک نرم افزار کاربردی است که پس از بررسی و تجزیه تحلیل یک مجموعه و مشخص کردن دقیق نقش ها، عملکردها، عمل گرها و روال ها برای آن مجموعه طراحی می شود و قابل ارائه در شبکه داخلی و اینترنت می باشد. در عصر دیجیتال کنونی که اطلاعات در یک چشم به‌هم زدن در دسترس ما قرار می‌گیرند، وجود ابزار ارتباطی ایمن و کارآمد برای کسب‌وکارها ضروری است. در این میان، اینترانت به‌عنوان یک شبکه خصوصی، محیطی امن و قابل کنترل را برای دسترسی به اطلاعات، ارتباط و همکاری کارکنان یک مجموعه فراهم می‌کند. به همین بهانه در ادامه به توضیح «اینترانت چیست»، کاربردهای آن و تفاوت این شبکه با اینترنت می‌پردازیم.

عناصر تشکیل دهنده وب

در ادامخ چند نمونه از وب اپلیکیشن های ایرانی و خارجی را معرفی می کنیم تا بهتر به مفهوم وب اپ آشنا شوید. به این دسته از وب اپلیکیشن ها، وب اپلیکیشن پیش رونده یا نسخه PWA گفته می شود. این ربات خزنده، متعلق به بزرگ ترین موتور جستجوی روسی، یعنی Yandex است. اگر قصد انجام تجارت یا کسب و کاری را در آن جا ندارید، می توانید مانع نمایه بندی محتوای خود توسط این ربات شوید. این ربات خزنده، توسط Baidu، موتور جستجوی اصلی چینی ها، بکار گرفته می شود. مانند هر ربات دیگری، این ربات نیز بین صفحات مختلف اینترنت جابجا می شود و به دنبال ابرلینک ها می گردد تا محتوا را برای موتور جستجو، نمایه بندی کند.

وب اپلیکیشن PWA نوعی نرم افزار کاربردی است که از طریق مرورگر وب قابل دسترسی است. این نوع نرم افزارها برای کاربران بسیار مفید و کاربردی هستند و امروزه به دلیل مزایای فراوانی که دارند بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. برنامه های کاربردی وب به دلیل دسترسی آسان و استفاده آسان برای کاربران، ابزار مفیدی برای بازاریابی دیجیتال هستند.

وب 3 web 3 0 آشنایی با اینترنت غیرمتمرکز نسل سوم

وب 3 web 3 0 آشنایی با اینترنت غیرمتمرکز نسل سوم

در وب ۲ کامپیوترها از پروتکل HTTP در قالب آدرس‌های وب منحصربه‌فرد استفاده می‌کنند و از آن برای پیداکردن اطلاعاتی بهره می‌برند که در یک موقعیت مخصوص قرار دارد. فیس‌بوک (متای فعلی)، اینستاگرام، تیک تاک، توییتر، واتس‌اپ، یوتیوب و همه وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های این‌چنینی را می‌توان در دسته‌بندی وب ۲ قرار داد. فناوری غول‌آسایی مانند اینترنت به‌حدی گسترده است که نمی‌توان اختراع آن را به یک شخص ربط داد. حتی تعریف مفهوم اینترنت هم به‌سادگی امکان‌پذیر نیست و نیازمند دقت بیشتری است. اجازه دهید به پروتکل‌ها، شبکه‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی که در حال توسعه پتانسیل مالی Web3 هستند نگاهی بیندازیم.

  • شاید این دو جمله نحو متفاوتی داشته باشند، اما معناشناسی‌شان تقریباً یکسان است، چون معناشناسی فقط با معنا یا احساسات محتوا سروکار دارد.
  • فقط کافیست تا عبارت «مقایسه اسکاتلند با انگلیس» را در هر دو مرورگر جستجو کنید، تفاوت را خواهید دید.
  • از این رو، خلق محتوا و فرآیندهای تصمیم گیری توسط انسان و دستگاه ها انجام می گیرد.

با توجه به اینکه اینترنت نسل سوم web3 همچنان برای بسیاری از افراد یک مفهوم ناشناخته است در این مطلب می خواهیم بدانیم web3 چیست و به بررسی اینترنت نسل سوم بپردازیم. ارز استیبل کوین به‌وجود آمده تا مشکل بی‌ثباتی ارزهای دیجیتال را برطرف کند. BitTorrent با بیش از 2 میلیارد کاربر و 200 میلیون کیف پول، یک پلتفرم پیشرو برای اشتراک گذاری فایل‌های همتا به همتا است. در اینجا به بررسی برترین پروژه‌های وب 3.0 خواهیم پرداخت که ممکن است نظر سرمایه‌گذاران را در سال 2022 به خود جلب کند.

شبکه اجتماعی غیرمتمرکز 0 تا 100شبکه های اجتماعی غیرمتمرکز DeSoc

وب ۳ با تکیه بر قدرت تکنولوژی هوش مصنوعی (AI)، فراگیری اینترنت را به گونه دیگر رقم خواهد زد. علت این است که هوش مصنوعی محدودیت اینترنت به تلفن‌های هوشمند و کامپیوتر را از بین خواهد برد و نسل جدیدی از دستگاه‌های هوشمند را ایجاد خواهد کرد. این در حالی است که متاورس در بستر اینترنت، به دنبال تحقق دنیای سه‌بُعدی یا واقعیت مجازی برای کاربران است. به عبارت دیگر، کاربران می‌توانند دنیای متاورس‌ آواتارهای سه‌بُعدی خود را داشته باشند و با استفاده از آن، در محیطی مجازی با دیگران به تعامل بپردازند. پیش از پردداختن به موضوع وب 3 چیست ابتدا باید به کمی عقب‌تر و به زمان ظهور اینترنت بازگردیم و تاریخچه ابداع آن را مورد بررسی قرار دهیم.

وب ۳؛ نجات اینترنت از محدودیت

برای اینکه بتونین به این دنیای مجازی متصل بشید، به ابزارهای جانبی مختلفی از جمله عینک های واقعیت مجازی (VR) و دسته های واقعیت افزوده (AR) احتیاج پیدا میکنیم. البته پلتفرم هایی هم وجود دارن که برای استفاده از آن ها یک کامپیوتر یا گوشی هوشمند کافی است. وب ۳ نسل سوم خدمات اینترنتی برای وب سایت و اپلیکیشن ها است که بر استفاده از درک مبتنی بر ماشین از داده ها برای ارائه یک وب داده محور و معنایی تمرکز دارد.

شباهت ‌های اینترنت و وب با علامت اختصاری WWW زیاد است ولی دارای تفاوت ‌هایی نیز هستند. اینترنت شبکه وسیعی است که کامپیوترها و دیگر دستگاه های دیجیتالی را در سراسر جهان توسط پیروی از تعداد زیادی از پروتکل ‌ها و قوانین به هم متصل می کند. از طریق اینترنت، افراد می توانند اطلاعات را با هم به اشتراک بگذارند و از هر جایی با اتصال به اینترنت با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. در صورتیکه وب، سرویسی است که این اطلاعات را از شبکه جهانی فراخوانی می کند. وب شامل مجموعه ای از میلیاردها صفحه وب است که می توانید با مرورگر وب آنها را دانلود کرده و مشاهده کنید. در دهه 1960، آژانس ARPA وابسته به وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا پایه گذاری سیستم سوئیچینگ جهت اشتراک گذاری کامپیوترها از طریق ارتباطات مخابراتی را پایه گذاری کرد.

کدیاد آموزش رایگان برنامه نویسی

کدیاد آموزش رایگان برنامه نویسی

هر وب سایتی که تاسیس می‌شود حتماً هدفی پشت آن وجود داره پس باید در راستای هدفی که داره به درستی طراحی بشه و بتونه کاملاً نیاز مخاطبان خودش رو رفع کنه. به همین دلیل علاوه بر یادگیری زبان برنامه نویسی php شما می بایست نحوه کار و مدیریت بانک اطلاعاتی  My SQL را نیز یاد بگیرید. بخش بعدی که برای آموزش طراحی سایت باید به دنبال آن باشید، آموزش کامل زبان جاوا اسکریپت است. طراحی سایت با زبان نشانه گذاری HTML و استایل دادن به صفحات به کمک زبان  CSS، به عنوان پایه آموزش طراحی سایت شما خواهد بود. ادمین سایت با هدف راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی به صورت آسان ایجاد شده. در اینجا میتونی یاد بگیری چطور یک کسب‌وکار اینترنتی را از صفر راه بندازی و مدیریت کنی.

  • تگ‌ها درون و اطراف متن و تصاویری قرار داده می‌شوند که می‌خواهید در صفحه سایت دیده شوند.
  • راحت چون در کم‌ترین زمان ممکن می‌توانید وب‌سایت موردنظر در حوزه موردعلاقه‌تان را ایجاد کنید، سخت و پیچیده چون باید زمان بیشتری را برای گسترش آن صرف کنید؛ به‌طور منظم تولید محتوا با کلمات کلیدی با ارزش تولید کنید و برای رسیدن به ترافیک بالا صبوری کنید.
  • WSDL به معنای زبان توصیف سرویس وب است WSDL یک زبان مبتنی بر XML برای توصیف خدمات وب است.
  • این دوره به شما کمک می کند تا به راحتی کار کردن با این زبان را آغاز کنید.
  • برای سفارش طراحی سایت برای کسب و کار و خدمات تان میتوانید به صفحه طراحی سایت ارزان مراجعه کنید و برای اطلاع از نرخ طراحی سایت رزومه زیر را دانلود نمایید.

به طور کلی سئو کلاه خاکستری راه مختلف دیگری دارد که می‌توانید با مراجعه به سایر مقالات SEOEDU آن‌ها را مشاهده کنید. هدف از سئو سایت زمانی معنا می دهد که شما استراتژی سایت خود را مشخص و بنا نهاده باشید. • کاربران با سرچ چه کلماتی وارد سایت ما می شوند؟• وضعیت وب سایت در نتایج جستجو چگونه است؟• چه مشکلاتی تاثیر منفی روی سایت گذاشته اند؟• چگونه می توان کارایی و کیفیت سایت را افزایش داد؟• و… . از این رو در آموزش سئو 0 تا100 باید با مزایا و معایب این روش‌ها آشنا شوید، تا کار‌های که به سایت آسیب می زند را انجام ندهید.

یادگیری اصول زیر ساخت Oracle Cloud

در پروژه پایانی یک قالب رسپانسیو HTML و CSS را با استفاده از Bootstrap طراحی می کنیم. ویرایشگرهای کد نویسی برای یادگیری طراحی سایت بخش ضروری کار به شمار می‌روند که شما خوشبخانه به ابزارهای قدرتمندی در این بخش دسترسی دارید. بسیاری از این ویرایشگرها به صورت رایگان عرضه شده‌اند که می‌توان بهترین و قدرتمندترین آن‌ها را VScode و Notepad++ به حساب آورد. شما می‌توانید با کمک افزونه یا پلاگین‌های حرفه‌ای وردپرس سایت خود را تبدیل به هر چیزی که می‌خواهید کنید. سرعت وردپرس همیشه بالاست و این مسئله در سئو و بهینه سازی سایت نیز تأثیر به سزایی دارد.

پروژه دانشجویان آموزش طراحی سایت حرفه ای آریا تهران

بدیهی است زمانی که سایت شما از نظر سئو بهبود یابد، رتبه کلی سایت در نتایج جستجوی کلمات کلیدی مختلف افزایش می‌یابد. در نتیجه کاربران بیشتری آن را مشاهده می‌کنند که با افزایش آمار ایمپرشن قابل مشاهده است. شما می‌توانید در روند آموزش سئو، طی جلسات کوچینگی که با آقای دهقانی خواهید داشت، نکات بسیاری را در مورد سئو سایت‌های مختلف دریافت کنید. اگر بخواهیم این قضیه را از دید آماری ببینیم، باید گفت اکنون بیش از 7 میلیارد انسان در زمین زندگی می کنند و تعداد وبلاگ ها نیز چیزی در حدود 1 میلیارد عدد است. با یک حساب و کتاب کوچک، به خوبی می توان فهمید رقابت پادکست 1420 برابر کمتر از وبلاگ نویسی است.

ارائه آموزش های کاربردی و پروژه محور را می توان هدف اصلی آمانج آکادمی ذکر کرد. دانشجویان می توانند با کسب مهارت های تخصصی مورد نیاز بازار کار، در قالب کارگاه های عملی و پروژه های چالش برانگیز که توسط متخصصان باتجربه این سایت آموزش داده می شود، به صورت حرفه ای وارد بازار کار شوند. آکادمی آمانج در سال ۱۳۹۶ تحت عنوان کانون کارآفرینی دانشگاه تهران با هدف شناسایی نیاز بازار کار و تربیت متخصصان، طراحان و برنامه نویسان خبره جهت ورود به بازار کار تأسیس شد. در اصل هدف از شکل گیری این آکادمی این بود که شکاف موجود بین دانشگاه و بازار کار را پر کند. دوره‌های تخصصی سون لرن بر اساس پر طرفدارترین حوزه‌های برنامه‌نویسی ارائه شده و هدف آنها این است که تمامی مباحث و سرفصل‌های لازم برای تسلط و آمادگی دانشجویان جهت ورود به بازار کار را آموزش دهند.

هرآنچه در مورد Web 3 یا “وب 3” باید بدانیم

هرآنچه در مورد Web 3 یا “وب 3” باید بدانیم

این اپلیکیشن‌ها تمامی ویژگی‌های وب 3 را در خود دارند و امکان دسترسی افراد به امکانات مختلف وب را به صورت غیرمتمرکز فراهم می‌کنند. اولین بار نام وب 3 یا اینترنت نسل سوم را گاوین وود (Gawin Wood) که از بنیان‌گذاران اتریوم و پولکادات محسوب می‌شود به کار برد. اینترنت نسل سوم یا Web3 ایده جدیدی است که اینترنت را در سطح جهانی گسترش می‌دهد. این نوع وب یا اینترنت بر روی تکنولوژی بلاکچین بنا شده و غیرمتمرکز است.

  • Web 3.0 هم دقیقا مثل ارزهای دیجیتال کاملا غیر متمرکزه و به همین خاطر امنیت اون خیلی بالا هست.
  • شبکه‌ای مانند بلاک‌چین جایگزین اینترنت فعلی می‌شود و جریان گردش اطلاعات و شکل‌گیری ارتباطات میان کاربران به دست خودشان و به شکل همتا به‌ همتا پیش خواهد رفت.
  • عرضه ارز دیجیتال از طریق «ماینینگ» افزایش می‌یابد، که از قدرت محاسباتی سیستم‌ها یا شبکه‌ها برای اجرای بلاک چین در ازای ارز جدید (به عنوان پاداش) استفاده می‌کند.
  • ارزهای دیجیتال در وب نسل سوم به عنوان یک ابزار پرداختی برای کاربران تبدیل می‌شوند.

در بخش‌های قبلی مزایای مختلف نسل سوم اینترنت را مرور کردیم و مشاهده شد که استفاده از وب ۳.۰ فایده‌های زیادی را به همراه دارد. با توجه به این‌که وب ۳.۰ تغییرات انقلابی و کاملاً ساختار شکنانه را به همراه می آورد، طبعاً تعداد این محدودیت‌ها و چالش‌ها بالا خواهند بود. در میان مشخصه‌های اصلی Web 1.0 باید به استاتیک بودن محتوا و استفاده از HTML اشاره کرد. داده‌ها و محتوا در پایگاه‌های داده جای نمی‌گرفتند، بلکه همه‌چیز به صورت استاتیک و در داخل خود صفحات قرار می‌گرفت.

چالش‌های اصلی پیش روی وب ۳ چیست؟

MetaMask رمزهای عبور را برای دستگاه شما تولید می کند، بنابراین فقط شما به حساب ها و داده های خود دسترسی دارید. شما انتخاب می کنید که چه چیزی را به اشتراک بگذارید و چه چیزی را خصوصی نگه¬دارید. Braveنسخه‌ای از اینترنت بدون واسطه، غیر متمرکز، قابل تعامل، سفارشی‌سازی شده، ایمن و مبتنی بر نوآوری است که قدرت را به سازندگان و کاربران باز می‌گرداند. Brave از جمله جدیدترین پروژه های برندان آیک، موسس موزیلا و فایرفاکس است. Brave یکی از سریع ترین هاست؛ به واسطه مسدود شدن تبلیغات و شناساگرها، Brave توانسته به یکی از سریع ترین ها تبدیل شود. این مرورگر با ارز دیجیتال اتنشن توکن Basic Attention Token، کار می‌کند.

تکنولوژی‌های پشتیبان وب ۳.۰ : بررسی جامع

یخچالی را در نظر بگیرید که اقلام مورد نیاز برای وعده های غذایی روز بعد شما را لیست می‌کند، یا پرده هایی که می توانند تشخیص دهند خورشید چه زمانی خانه را بیش از حد گرم می کند. وب 3.0 سرورها، برنامه ها و اپلیکیشن ها را به هم پیوند می دهد و اینترنت اشیا نیز در حال رشد است. هر چیزی که به تصمیم گیری نیاز داشته باشد، به کمک هوش مصنوعی و بیگ دیتا، با سرعت بالایی انجام شود. حتی بخش هایی مانند ساخت و تولید دارو با استفاده از سیستم های مجهز به هوش مصنوعی می تواند بازدهی بالایی داشته باشد.

تکنولوژی sni چیست ؟ دلیل اهمیت sni چیست؟

Wolfram Alpha نمایش کاملی از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در سیستم‌های توزیع شده است و از ده‌ها هزار کامپیوتر برای تجزیه و تحلیل داده‌ها و پاسخ به پرسش‌ها استفاده می‌کند. چگونه می‌توانید کیک پای سیب (apple pie) عالی بپزید؟ فقط از Apple Siri بپرسید تا دستورالعمل‌های گام به گام را به شما ارائه دهد. چنین فهرست‌هایی به کاربران کمک می‌کند که بدون بررسی محصولات و «داده‌های بد» به «داده‌های خوب» برسند. پس از نسل دوم اینترنت، دنیا به سمت نسخه جدید‌تری از اینترنت حرکت کرد.

آشنایی با مزایای وب سرویس پیامک برای سایت ها و اپلیکیشن ها

آشنایی با مزایای وب سرویس پیامک برای سایت ها و اپلیکیشن ها

یکی از انواع وب سرویس UDDI است که یک سرویس دایرکتوری است که شرکت های مختلف می توانند برای جستجوی وب سرویس ها در آن ثبت نام کنند. این‌که از زمان شروع فعالیت خود بالغ بر ۷۰۰۰۰۰ نفر از هموطنان عزیز، ما را مورد اعتماد خود قرار داده‌اند، باعث افتخار ماست. با چنین پشتوانه‌ای مجموعه‌ای از بهترین مهندسان و کارشناسان شبکه، برنامه‌نویسی، فروش، پشتیبانی و… را گرد هم آورده‌ایم تا بستری امن را برای ارائه خدمات فراهم کنیم. گاهی میتوان توسط جیمیل ارسال کرد اما ارسال پیامک رایج تر است و بیشتر مورد توجه افراد قرار میگیرد. در صورت استفاده از وب سایت پیام کوتاه در تمام هفته و در 24 ساعت شبانه روز می‌توانیم از طریق تلفن و تیکت سئوالات مورد نظر خود را بپرسیم تا اپراتور های مربوطه راه حل های لازم را به ما معرفی نمایند. در این مقاله در مورد معرفی وب سرویس ذخیره اطلاعات ابری صحبت خواهیم کرد.

  • بنابراین اگر وب‌سایتی را مدیریت می‌کنید که نوپا است و تا سقف ۵ الی ۶ هزار بازدید روزانه دارد، سرویس‌هایی که با وب‌سرور آپاچی کار می‌کنند می توانند پاسخگوی نیاز شما باشند.
  • اگر سرور لینوکسی دیتایی را به اپلیکیشن سرور ویندوزی بفرستد، اپلیکیشن سرور این دیتا را پردازش می‌کند و نتیجه را به وب سرور برمی‌گرداند تا نتیجه روی مرورگر وب برود.
  • این نوع سرویس که شاید با نام file host نیز با آن‌ها مواجه شوید برای بهبود سرعت سایت‌هایی که فایل‌ ارائه می‌کنند، مناسب هستند.
  • ویژوال استودیو بر روی سرور میزبانی شما مورد نیاز نیست ، ولی باید NET Framework.
  • سعی می کنم ساده و روان بنویسم تا هیچوقت از یاد گرفتن خسته نشید و لذت ببرید.

بنابراین صاحبان وب‌سایت‌ها فقط هنگام نمایش دادن تصاویر امنیتی تبلیغاتی و حل شدن آنها توسط کاربرانشان کسب درآمد می‌کنند. اصطلاحی در توسعه اپلیکیشن های اندروید وجود دارد تحت عنوان Backward Compatibility به معنی سازگاری رو به عقب. به عبارت دیگر یک دستگاه تلفن همراه که دارای مثلاً سیستم عامل اندروید نسخه 2.0 یا Éclair باشد، اپلیکیشن های با نسخه اندروید 2.0 و یا پایین تر از آن را اجرا خواهد کرد. به نظر می رسد در حین توسعه اندروید انتخاب نسخه 2.0 یا 2.1 تحت عنوان Éclair به معنی نان خامه ای بخش عمده از کاربرانی که از تلفن های همراه را در بر خواهد گرفت. در صورتی که شما برای رزرو بلیط وب سرویس آژانس مسافرتی را انتخاب کنید این امکان برایتان وجود دارد که در هر زمانی بلیط هواپیما را خریداری کنید.

RapidAPI سرویس اشتراک‌گذاری API

به مانند عموم اپلیکیشن ها، اطلاعاتی معمول مانند نام و نام کاربری، ایمیل و رمز عبور را باید در کادرهای مربوط وارد کنید تا فرایند ثبت نام برای ایجاد اکانت آغاز شود. برای دانلود اپلیکیشن رادیو جوان باید از بهترین مراجع موجود استفاده کنید. در اندروید از گوگل پلی استور و در آیفون از اپ استور نسبت به دانلود آن اقدام کنید. قصد ندارم به مقایسه این دو سرویس محبوب بپردازم چون اساسا چنین مقایسه ای درست نیست. در اینجا قصد اصلی ما بررسی اپلیکیشن رادیو جوان است، پس با ما در دانلود و بررسی اپلیکیشن رادیو جوان همراه باشید.

راهنمای استفاده از وب سایت استریمینگ فانوفیلم

Using Components with Known Vulnerabilities
استفاده از اجزای (Component) ناامن در سامانه‎های آنلاین امری شایع است. اگر یکی از اجزای مورد استفاده دارای آسیب‎پذیری گزارش شده باشد، مهاجم به‌سادگی می‎تواند با استفاده از آن آسیب‎پذیری به سامانه حمله کند. بررسی و به‎روزرسانی اجزای استفاده شده در برنامه و تعریف این بررسی به‌عنوان یک فرآیند تکرارشونده، یکی از راه‎حل‎های جلوگیری از این آسیب‎پذیری است. استفاده از اسکنرهای خودکار به‎روز شده نیز روش مناسبی برای کشف این آسیب‎پذیری به‌شمار می‌آید. در این مقاله با استفاده از استاندارد OWASP به دسته‎بندی آسیب‎پذیری‎های تحت وب پرداخته‌ایم.

هزینه ارزان و ارزش ماندگار از مهم ترین مزیت های وب سرویس های پیامکی

و در مقابل میزان در دسترس بودن سرورها طی سال را با مقدار درصدی آپ‌تایم نشان می‌دهیم. درواقع برای راه‌اندازی یک وب سایت قبل از هرچیز نیاز است یک آدرس اینترنتی یا دامنه را روی یک فضای هاست مستقر کنید. بنابراین ضرورتی ندارد که وب‌سایت‌های کوچک و متوسط هزینه‌ی اجاره یک سرور اختصاصی را به طور کامل متقبل شوند. در حالی که ممکن است وب‌سایت‌های برندهای بسیار بزرگ یا کاربری های خاص به تمام فضای یک سرور یا اصطلاحاً هاست اختصاصی نیاز داشته باشند.

وب چیست؟ و چه تاریخچه ای دارد نویا سیستم

وب چیست؟ و چه تاریخچه ای دارد نویا سیستم

پس همراه ما باشید تا به سراغ جزئیات برویم و دنیای گیج کننده وب‌سایت و وبلاگ را با هم بررسی کنیم. تمام منابع سرور در اختیار شماست و به راحتی می‌توانید تغییرات مدنظرتان را اعمال کنید. تنها برای آن میزان از منابع سخت‌افزاری که نیاز دارید هزینه می‌پردازید و دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های غیر موجه، در ابتدای فعالیت وب سایت خود، نخواهید داشت. معروف‌ترین و محبوب‌ترین وب سرورها Nginx و Apache و Litespeed هستند.

  • از جمله مزایای وب اپلیکیشن که باعث جذابیت آن ها شده است، میتوان به این مورد اشاره کرد که شما میتوانید وب اپلیکیشن مورد نظر خود را از هر تعداد مرورگر که خواستید راه اندازی کنید.
  • تنها یک بار کافی است تا وب اپلیکیشن بارگذاری شود، سپس کاربر می تواند به صورت آفلاین هم به آن دسترسی داشته باشد.
  • یکی دیگر از سوالات رایج پیرامون برنامه نویسی وب ، درباره توسعه وب با C++‎ است.

معمولا وبسایت به یک برنامه کاربردی گفته می شود که در اینترنت ارائه می شود و به انتشار یک خبر یا یک مطلب و یا ارائه توضیحات در مورد یک خدمت می پردازد. بنابراین با توجه به نیاز وب اپلیکیشن به شناخت مجموعه و تجزیه تحلیل، طراحی و پیاده سازی آن مدت زمان بیشتری نیاز دارد و هزینه بیشتری را هم صرف می کند. ما در مجموعه atgo دوره های صفر تا صد یادگیری وردپرس را برای تمام علاقمندان طراحی سایت ایجاد کرده‌ایم تا با کمترین هزینه و در کمترین زمان بتوانیم به کارآموزان خود راه اندازی کامل وب سایت را بیاموزیم. در مقاله نرم افزار طراحی سایت به برخی از این نرم‌افزارها اشاره کرده‌ایم. تا قبل از کلیک کردن همه HTML و CSS بودند، اما بلافاصله بعد از کلیک در کمتر از یک ثانیه عملیات خاصی توسط یک یا چند زبان برنامه نویسی بر روی سایت انجام می شود.

طراحی اداپتیو در مقابل طراحی ریسپانسیو

فناوری بلاک چین به دلیل توانایی خود در انتقال غیرمتمرکز اطلاعات و پول در سطح جهانی به روشی کاملاً شفاف، از محبوبیت زیادی برخوردار شده است. این امر بلاک چین را برای اینترنت نسل 3 ایدئال می‌کند، چراکه می‌تواند از حریم خصوصی کاربران و اطلاعات‌شان محافظت کند. وب غیرمتمرکز به کاربران امکان می‌دهد بر داده‌های خود نظارت کرده و به کد منبع سایت دسترسی داشته باشند. همه ذی‌نفعان دائماً از ارزش و شرکتی که به آن وابسته هستند آگاه خواهند بود. علاوه بر این، هوش مصنوعی ترجیحات کاربران را بهتر تشخیص می‌دهد و تجربه‌ای کاملاً سفارشی‌شده‌ از اینترنت را ارائه می‌کند.

مشخصات، قیمت و خرید سیستم و کیس رندرینگ حرفه ای

سابقه اندیشه ایجاد صفحه هایی که به صورت فوق متنی ایجاد و خوانده شود منتسب به وانوار بوش (Vannevar Bush) است که در سال ۱۹۴۵ طی مقاله ای در ماهنامه آتلانتیک تحت عنوان   “As we may think” به نگارش در آورد. پس ازحدود ۴۵ سال، در سال 1989 تیم برنرزلی ” TimBerners” وقتی که اولین طرح پیشنهادی و طرح خود را به موسسهٔ سرن (پروهشگاه فیزیک هسته‌ای و انرژی‌های سطح بالا) در سویس بوردر فرانسه می‌فرستاد؛ اینترنت را اختراع کرد. اینترنت یک مفهوم هست به طور کلی به مجموعه ای از فناوری ها اینترنت میگن مثل شبکه ها ، وب ، ایمیل ، FTP ، نرم افزارهای پیام رسان (گپ و سروش و مرحوم تلگرام و اینا ) و … توجه داشته باشید که قوانینی برای متصل شدن به دنیای وب وجود دارد که به آن پروتکل می گویند. پروتکل های زیادی در سطح وب وجود دارد که معروف ترین آنها پروتکل HTTP است. تا اینجا باید به طور کامل متوجه شده باشید که وب، تنها بخشی از دنیای اینترنت است و از طرفی اینترنت و وب دو مفهوم جدا نشدنی هستند.

بازدیدکننده باید از همان ابزار رمزگذاری استفاده کند و بداند کجا باید سایت را پیدا کند یعنی نشانی وب (URL) را یافته و آن را در مرورگر خود پیدا کند. از نمونه‌های نه چندان معروف از سایت‌های دارک وب می توان به Silk Road و مشتقات آن اشاره نمود. Silk Road وب سایتی برای خرید و فروش مواد مخدر بود که البته به دلیل یک اشتباه کوچک، توسط دولت شناسایی شد. فعالیت هایی چون قاچاق اسلحه، مسایل جنسی کودکان، قاچاق مواد، استخدام و اجیر کردن قاتلین و هکرهای بزرگ و بسیاری خلاف‌های دیگر همگی از خطراتی هستند که با ورود به دارک وب با آنها روبرو خواهید شد. پخش محتواهای آزار و شکنجه جسمی و جنسی (فردی، گروهی، کودکان و …)، قتل، چگونگی مصرف موارد، آزار روحی افراد با داشتن اطلاعات شخصی و موقعیت افراد، باجگیری و غیره از عواقب ورود به دیپ وب و دارک وب است.

سرویس های شبکه مهم‌ترین انواع سرویس های شبکه که باید بشناسید ماهان

سرویس های شبکه مهم‌ترین انواع سرویس های شبکه که باید بشناسید ماهان

اگر با خواندن این تیتر ذهن شما به سمت میل‌سرورها می‌رود، باید بگوییم که میل‌سرور معقوله‌ای جداگانه است. اما از آن‌جایی که وب‌سرور در احراز هویت کاربران و درخواست مجوزهای دسترسی نیز دخیل است باید بگوییم که ارسال و دریافت ایمیل‌ها نیز با دخالت مستقیم وب‌سرور انجام می‌شود. بنابراین اگر می‌خواهید یک‌ سایت ایجاد و منتشر کنید، لازم است به یک‌ وب‌سرور دسترسی داشته باشید. مثلاً ما در لیموهاست بسته به‌نوع سرویس، از وب‌سرورهای آپاچی و لایت اسپید استفاده می‌کنیم. گفتیم که وب‌سرورها، نرم‌افزارهایی هستند که روی سخت‌افزار سرور نصب می‌شوند. اما گاهی به سخت‌افزاری که وب‌سرور روی آن نصب می‌شود هم وب‌سرور گفته می‌شود.

  • بگذارید این‌طور بگویم که کار وب‌سرور در فضای وب، مثل کار پیک پیتزا فروشی است.
  • با توجه به گران بودن هزینه ارتباط با اینترنت و محدودیت در پهنای مورد تقاضای کاربران، پراکسی قادر است صفحات وب و فایلهایی را که بیشترین درخواست برای باند آنها وجود دارد در حافظه داخلی خود ذخیره (Cache)نماید.
  • برای اینکه تفاوت API و وب سرویس را بهتر درک کنیم باید با مفهوم WEB Service نیز آشنا شویم.
  • آژانس های مسافرتی برای پیشرفت و حضور در عرصه رقابت حتما باید از این سرویس برخوردار باشند.
  • البته برای این‌کار معمولن لازم است تمامی کاربران از یک پلتفرم خاص ابری استفاده کنند.
  • شاید با این تعریف، به وب‌سایت‌هایی که در مرورگرهای خود و در اینترنت می‌بینید فکر کنید.

برای ارسال داده ای پیچیده می توان از قالب JSON  یا هر قالب دیگری استفاده کرد. در صورتی که بخواهید Nginx بعد از هر بار reboot کردن سیستم به صورت خودکار بالا بیاید کافی است فایل rc.conf را با دستورت زیر ویرایش کنید. نحوه فعال سازی قابلیت WAF در Nginx
جهت فعال سازی این قابلیت شما باید ابتدا ماژول naxsi را در هنگام نصب فعال می کردید و بعد هم باید فایل مربوط به naxsi.rules و ngnix.conf را ویرایش کنید. در این قسمت شما می توانید از متغیرهای زیادی استفاده کنید تا حالت load balacer سرویس دهنده شما هرچه بیشتر منعطف شود .

این دوره آموزشی شامل چه مباحثی است؟

سرور HTTP آپاچی یک وب سرور است که برای سرویس دهی صفحات وب استاتیک طراحی شده است. در حالی که Apache Tomcat یک سرور برنامه کاربردی است که برای سرویس دهی به برنامه های جاوا ساخته شده است. صفحات وب همچنان می توانند از طریق آپاچی تامکت سرویس دهی شوند، اما کارایی آن کمتر خواهد بود. هماهنگی ارتباطات با وب سایت یکی دیگر از وظایفی است که وب سرور بر عهده دارد. گفتیم که وب سرور درخواست های شما نسبت به بازدید صفحات را پاسخ می دهد، همزمان با این پاسخدهی، اطمینان حاصل می کند که بقیه قسمت ها هم عملکرد درستی در خدمت رسانی به شما دارند. در برخی موارد، اکثر شرکت‌های بزرگ، APIهایی برای مشتریان و یا استفاده داخلی خود ساخته‌اند.

مرورگر

استفاده از این سرویس تا ۵ گیگابایت رایگان است و سایر طرح‌ها و بسته‌های آن نیز به قیمتی مناسب ارایه می‌شوند. استفاده از سرویس‌های ابری برای ذخیره‌سازی و اشتراک‌گذاری فایل‌‌ها، مزایای بیش از صرفه‌جویی در فضای ذخیره‌سازی کامپیوترها و موبایل‌ها دارد. مهم‌ترین مزیت استفاده از سرویس‌های ابری برای ذخیره‌سازی و اشتراک‌گذاری فایل را در ادامه شرح می‌دهیم. سرور کامپیوتری سخت‌افزاری است که برای نگهداری فایل‌ها استفاده می‌شود. در حالی که وب‌سرور، نرم‌افزار یا سخت‌افزاری مجهز به این نرم‌افزار است که ارتباط میان سرور و کلاینت را با انتقال فایل و درخواست و ریسپانس میسر می‌کند.

حملات DDoS  به دلیل مشابهت زیادی که به رفتار معمول کاربران دارند، معمولاً به سختی شناسایی می‌شوند. در این نوع حملات عامل شبه کاربر آن‌قدر درخواست به سرور ارسال می کند تا ظرفیت پاسخگویی‌اش را اشغال کند. به این ترتیب در دسترسی کاربران اصلی اختلال دسترسی به کاربر ایجاد می‌شود.

آموزش طراحی سایت با وردپرس دوره طراحی سایت با ورد پرس کلاس طراحی سایت با وردپرس

آموزش طراحی سایت با وردپرس دوره طراحی سایت با ورد پرس کلاس طراحی سایت با وردپرس

کال تو اکشن‌ها در واقع پیام‌هایی است که به کاربران شما می‌گوید شما دوست دارید آن‌ها چه کارهایی انجام دهند. از دکمه‌های مربوط به ” همین حالا عضو شوید” تا “ایمیل خود را وارد کنید” و … کال تو اکشن‌ها باید کوتاه، امری و دارای یک المان تحریک آمیز باشند. سرعت بارگزاری مطالب نیز اهمیت بالایی دارد زیرا هرچقدر که محتوای بیشتری روی سایت می‌گذارید سرعت بارگزاری سایت کمتر می‌شود.

  • همچنین با آمدن نگاره‌های جاندار و فناوری‌های پویانمایی به صفحه‌ها، مانند فلَش (Flash)، چهره وب بیشتر از پیش تغییر کرد و توانمندی‌های تازه به سازندگان رسانه و طراح‌های وب داده شد.
  • به کمک CSS می‌توانید خصوصیاتی همچون رنگ‌، فونت‌، ابعاد، سایز، نحوه چیدمان عناصر و… را در صفحه وب تعیین کنید.
  • در متن فوق تا حد ممکن به آموزش کامل طراحی وب سایت با adobe dreamweaver cc پرداختیم و مراحل اولیه و پیش نمایش آن را شرح دادیم.
  • شما می‌توانید پاسخ مفصل این سوال را از زبان مدرس دوره هم گوش دهید، در عین حال در اینجا نیز به صورت کلی پاسخ این سوال را شرح می‌دهیم.

سرانجام، نحوه ایجاد، گروه‌بندی و جستجوی مخاطبین را بیابید و از ویژگی کار در Outlook استفاده کنید تا لیست کارهای خود را به طور مؤثر مدیریت کنید. اما، برای بهتر فهمیدن مفاهیم و مباحث دوره، آشنایی با مفاهیم پایه‌ای کامپیوتر، مانند سیستم عامل و استفاده از مرورگر وب، مفید است. همچنین، آشنایی با زبان انگلیسی به دلیل استفاده از اصطلاحات و واژگان انگلیسی در دوره، می تواند موثر باشد. بیاموز یکی از سایت های فارسی ست که در زمینه آموزش آنلاین زبان خوب کار کرده و تا حدی رایگان است.

فشرده سازی فایل های CSS و JS

جهت ارتباط مستقیم و مکاتبه با پی وی لرن می توانید از روش های تماس زیر استفاده نمایید. این بخش صرفا جهت پاسخگویی به سوالات مشتریان و خریداران می باشد سوالات متفرقه در مورد آموزش ها را در بخش نظرات مقالات و محصولات ارسال نمایید. سرویس های وب با استفاده از پروتکل های باز ارتباط برقرار می کنند. قبل از مطالعه سرویس های وب باید درک اولیه ای از XML و XML Namespaces داشته باشید. دوره XML پی وی لرن به طور کامل به آموزش XML می پردازد و کافی است که جلسات این دوره را دنبال کنید تا به سطح فابل قبولی در آن برسید. احراز هویت در وب مانی اجباری نیست اما اگر احراز هویت نکنید نمی‌توانید بیش از ۳۰۰ دلار در حسابتان داشته باشید.

تفاوت طراحی سایت وردپرس با کدنویسی

در دنیای HTML و CSS که نمایش محتوا را به عهده دارند همیشه یک موضوع، سختی و پیچیدگی خاص خود را داشته و آن هم صفحه آرایی ا… سپس موس را روی گزینه ی نوشته ها نگه دارید و گزینه افزودن را بزنید، سپس شما به صفحه جدیدی هدایت خواهید شد در این صفحه باید عنوان صفحه و متنی را که می خواهید در آن قرار بگیرد را وارد کنید. اگر هاست شما سی پنل است وارد قسمت  database wizard شوید و روی گزینه create new database بزنید. گزینه انتقال را بزنید و فایل های انتخاب شده را به پوشه اصلی منتقل کنید.

تا از بهترین سایت های یادگیری هوش مصنوعی

روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد. دنیای امروز به سمتی سوق یافته که زندگی بشر تکنولوژی محور گشته و علم طراحی سایت نیز به عنوان یک علم نوظهور به سرعت گسترش یافته و علاقه­ مندان بسیاری را نیز به سوی خود جذب کرده است. می­ توان به جرات بیان کرد که امروزه وب، جایگاه بسیار بالایی در توسعه­ کسب و کارهای اینترنتی دارد. حتی مشاغل غیر اینترنتی نیز امروزه به نوعی از علم وب استفاده می­ کنند. همه­ این عوامل سبب گردید که محصول حاضر تهیه شده و مورد استفاده­ علاقه­ مندان و مخاطبان وب و وب­ نویسی قرار بگیرد.